2012. november 17., szombat

Példakép

Tények komment nélkül.

Még a péntek délutáni sétánkon történt.

Kivételesen vittem magammal Pedrót is. Általában otthon hagyom, mert rettenetesen fázós és általában a babakocsi aljában köt ki mindig és még ott is vacog. Ő egy igazi szobakutya.
Lénus általában elalszik amire az utcasarokra érek. Most is így volt ezért megálltam hogy átlapozzam a reklám újságokat amiket a postaládánkból szedtem ki induláskor. Pedró elfoglalta magát a lámpaoszlop szagolgatásával.
Egyszercsak "menő" biciklivel közeledett felénk egy nagyon bájos szőke kislány.Apukája követte jócskán lemaradva egy "menő" babakocsit tolva.
Ruházatuk alapján is jómódúnak tűntek.

A kislány megállt mellettünk és ámulattal nézte a kutyát.
- Szia! Szeretnéd megsimogatni? - mosolyagtam.
Apuka közben odaért, nem állt meg,lassam ment tovább.
ÉN köszöntem. Apuka nem. Jó a fülem, halkan sem.
Azért megkérdeztem:
- Megsimogathatja a kislány a kutyát?
A válasz egy vállrándítás volt.
Hát ha neki mindegy.....Felemeltem a Pedrót és oda tartottam a kislánynak.
Megsimogatta. Közben én elmeséltem hogy a kutyus egyátalán nem harapós meg hogy mennyire nem szereti a hideget.
Apuka már türelmetlen volt, nógatta a gyerekét hogy induljanak már.
Én letettem a kutyát hogy rajtunk ne múljon az indulás.
De gondoltam megvárom míg a felnőtt férfi köszön el először.
Nem kellett sokat várni, apuka megszólalt:
- Kata gyere már és köszönj a KUTYÁNAK!

Szó nélkül mentek tovább. Bár én se szólaltam meg.... nem tudtam beszélni mert leesett az állam.


3 megjegyzés:

  1. Hú, nem is tudom, mit csináltam volna, de tuti nem bírom ki, hogy ne szóljak be. Tirpák. Aztán majd a kislány is ilyen lesz...

    VálaszTörlés
  2. Jólnevelt apuka...Sajnos az ilyennek hiába is szólnál be, csak az jutna el az agyáig, hogy Beszóltál, az, hogy mit mondtál, az nem. Sajnálom a kislányt, valószínűleg hasonló gyökerecske lesz, hacsak nincs ellenpontnak egy normális anyja... :(

    VálaszTörlés
  3. Erről a sztoriról az jutott eszembe, amikor hozták hozzánk a szórólapokat, aztán becsengettek, hogy nyissuk ki nekik a lépcsőház ajtót, mert bent van a tartó. Cseng a kaputelefon. Anyu felveszi, megkérdezi ki az erre, annyit szóltak be, hogy SZÓRÓLAP. Anyu visszaválaszolt, hogy nem szórólapnak hívnak, aztán letette. De nem is csengettek utána :)
    Viszont azt nem elmondhatod magadról, hogy már kutyába se vesznek! :D
    Menő kutyátok van, külön kocsi szállítja sétálni :D
    Amúgy jobban vagy már? Gyengeségügyileg?

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)