2012. november 11., vasárnap

Balul elsült szülinap

Istinek ma van a szülinapja.
Tegnap tejfakasztó buliban volt. Ami nagyon jó alkalomnak ígérkezett arra hogy Lilivel készülni tudjunk.
Készítettünk egy rajzolt tortát, rajta a szöveget hogy "boldog szülinapot apa, nagyon szeretünk!". Lickám készített neki egy tároló dobozt, nagyon szép lett.
Sőt Lili még a Léna és a Pedró nevében is készített pár apróságot.
Én sütöttem egy tortát és bepácoltam a liba mellett. Amit direkt erre az alkalomra vettem.
Becsomagoltam az ajándékot is, egy óraforgatót. Amit nagyon szeretett volna.
Százszor elképzeltem hogy mennyire fog örülni, mennyire meg fog hatódni.
Még pityeregtem is boldogságomban.

Aztán ma reggel, alig vártuk hogy megköszönthessük.
Isti meg fáradt volt és másnapos.
Nem ízlett neki a kaja. Nem értékelte a tükörre ragasztott feliratokat. (Szerintem.)
Nyűgös volt, kólát kívánt.
Na én meg jól felhúztam magam, hogy ennyit készültünk ő meg nem is foglalkozik vele csak a fejét fogja. Hát ki mondta hogy igyon pálinkát?
Az Istinek ettől persze tök rossz kedve lett. Mármint az én durcizásomtól.

Persze tudom hogy túl reagáltam. Este aztán megsimogattam a fejét.
Ő azonnal kapott a kezem után és vissza simogatott.:-)
Ettől függetlenül úgy érzem ezt meg kell beszélnünk. Lehet most fel fogom kelteni. Mert én aludni most a lelkifuradalás és a csalódott " de akkor is" érzések miatt egyátalán nem tudok....
Utálom ezt a szituációt és utálom magamat is benne!

3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon szarul esett volna és - lehet csak én vagyok nagyon vehemens - vérig lettem volna sértve, ha egész napos készülődést, két gyerek mellett nem értékelte volna az uram. Nem reagáltad túl szerintem egyáltalán ... a szándék a fontos, na meg a mindent áthidaló szerelem, ami túléli a sértettséget :)

    VálaszTörlés
  2. :(. Szerintem azért értékelte a meglepetéseteket, csak a másnaposság elvette az erejét. Egyébként milyen ez az óraforgató? Nem tudom elképzelni mire való.

    VálaszTörlés
  3. Az egy olyan bigyó ami az automata órát forgatja hogy akkor se álljon meg amikor nem hordja az ember. Ez egy nagyon olcsó szerkezetke volt. Két órát pihen egy órát forgat. :-)
    Amúgy tényleg örült ám,megbeszéltük. :-)

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)