2012. június 11., hétfő

65 nap

Pont ennyi nap telt el azóta hogy nem vitatkoztunk semmin és én sem durciztam, nem játszottam "egyet se szólok", undok sértődős nagyságos asszonyt. Meg azért hamar kijön mindegyikükből az olaszos temperamentum.

Mit mondjak? Élvezem a házasságomat.
Nemhogy nem veszekedtünk, de minden nap beszélgetünk, mindent kibeszélünk és mondhatom a férjem a legfőbb bizalmasom és a legjobb barátom lett ismét. Pedig ismerjük egymás hibáit,kívül és belül is.
Alapjaiban változott meg a kapcsolatunk, legalábbis bennem. Pontosan tudom hogy melyik volt az a nap (2012.05.17), amikor azt éreztem hogy ez most itt tényleg örökre szól. 11 év együttlét és 7,5 év házasság után éreztem ezt először igaziból és nagyon szilárdan.
Sajnos nem tehetem közzé hogy mi történt ezen a napon, mert nem akarok másokról a tudtuk és beleegyezésük nélkül posztolni.
De a következő szavak elhagyták a férjem száját:
"Még soha életemben nem voltam ilyen boldog! Soha többé nem hagyom bántani senkinek a Virágot!"

Eddig is jó volt a házasságunk és kitartottunk egymás mellett akár mit is dobott elénk a sors. Soha nem éreztem azt hogy én más valakit akarnék csakis az én Istimet.
Persze voltak kicsi, nagy, meg igen nagy veszekedések...:-) Meg tuti lesznek is. :-) De édes a kibékülés.;-)

Azon gondolkoztam ma egész nap, mégis mi más most?
Tudom már. Próbálom megfogalmazni.
Most 2012.05.17-én lettünk véglegesen szorosan egymás mellett egy irányba haladó CSAPAT. Kiegészítve egymást, elfogadva, megbízva és szeretve. Most mertem én elhinni hogy MI összetartozunk.
Nem félek hogy egyszer vége lesz, mert ha úgy is hozná a sors ( csak azért mert, soha nem mond hogy soha) akkor is volt az életemben egy olyan szakasz amikor leírhattam ezt.Boldogan.

Isti, ha elolvastad ezt (tudom nem vagy egy nagy blog rajongó), tudd -hisz tudod-, nagyon szeretlek, köszönöm hogy kitartottál mellettem mindenben és mindig és minden körülmény között. Főként köszönöm Neked a LÁNYOKAT, főleg a Lénát, mert ha nem ragaszkodtál vola ilyen kitartóan ahhoz hogy még egy gyereket szeretnél, akkor ő most nem lenne. Köszönöm hogy olyan apjuk vagy, hogy anyák napjára ajándékot veszek Neked.
Vezess óvatosan, ne szívj annyi cigit, vedd be a vitamint minden reggel ( a kávéfőző mellett van) mert sokáig akarok veled élni.
Te vagy a KIRÁLYOM, teljes mértékben anélkül az elvárás nélkül hogy királynőt csinálj belőlem. Egyszerűen csak :Szeress akkor is amikor nem szeretsz! Mindig mindent beszéljünk meg.

Ezt a bejegyzést egy teljesen józan, teljes mértékben tudtában lévő, rózsaszín ködfelhőtől igenis látó, kipihent,33 éves feleség (Virág) írta a férjének (Isti).

Jó döntés volt:


1 megjegyzés:

  1. Ez egy nagyon szép kis bejegyzés volt, és nagyon szépen megfogalmaztad az érzéseidet!

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)