2012. június 7., csütörtök

A nagy zöld sáska, a varázsló meg a táltos

Avagy Anyám bepasizott :-)

Én már annyira szeretném ha lenne anyunak egy hozzá illő normális pasija!
Talán most!

Nemrégiben felhívott az anyu és színt vallott. Bepasizott. Hurrá.
Azt mondta hogy az ember egy bácsi és a kórházban ismerte meg Gabi néni ( szomszéd, jó fej, öreg) látogatása során. A bácsi , a 93 éves anyukáját látogatta. Innen a szerelem.

Én osztottam szoroztam, ha az anyuka 93 éves, és az ő korában bizony 18 évesen , Isten ne adj már 16 évesen szültek, akkor a Bácsi legalább 75 éves! Basszus mint a nagypapám! Vagyis az anyám pasija (bácsija) az apja, nekem meg öregapám lehetne.
Eme aggodalmamat megosztottam az Istivel, aki annyit mondott hogy anyu is öreg már nyugi. Anyu nem öreg, anyu 52.

Aztán találkoztam a Bácsival, nevezzük Bélának. (Mert így hívják.)

Épphogy összefutottunk, anyu előtt találkoztunk, mert mi csak leadni vittük a kutyát mert wellnesselni indultunk két napra. Igen, a pár hetes
Lénuskával, de csak Lipótra, el fogom mesélni.:-)

Épp parkoltunk amikor megjelent egy zöld régi vw kisbusz, elsőre egy bazi nagy sáska jutott róla az eszembe...aztán kiszállt belőle anyám, a varázsló jelmezében mert előadásról jött (rendezvényeken lép fel, interaktív mesét játszik a néző gyerekekkel)....aztán kiszállt Béla is, aki egyáltalán nem nézett ki 75-nek, sőt 65-nek se, viszont a hosszú ősz befont hajával olyan volt mint egy táltos. (Sokáig kerestem a táltos hasonlatot, végül a Lili óvó nénije nevezte így először.)

Béla szimpatikus ember nagyon. Jó lesz. Anyunak a hódításáért gratulált a Gabi néni, hogy ez mekkora siker mert a nyolc ágyas kórteremben, a Béla anyukáját leszámítva mindenki Bélát akarta. És (éssel nem kezdünk mondatot) mindenki nyolcvan felett volt.:-)

Ezek után telefonon megkérdeztem anyut, hány éves a Béla.
Béla 66 éves.
Na én a helyébe tuti megsértődnék hogy lebácsiztak.

Amúgy Béla építőmérnök, egyetemen fog tanítani ősztől, gyógynövényt gyűjt és éveket töltött Afrikában, hidakat és utakat építve a legnagyobb nyomorban.
Szóval ha lesz egyszer egy kalapom, Béla az elsők között lesz, aki előtt megemelem.( A legelső az Isti lesz.)

1 megjegyzés:

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)