2012. június 10., vasárnap

Egy ágyban a kullanccsal

Szó szerint!!!

Az ebéd után én is le szoktam pihenni a Lénával. Ekkor együtt alszunk a nagy ágyon.
Egyébként máskor mindig a bölcsőben alszik, de nekem egyszerűen kell ennyit a közelsége. Hétvégén ha van kedve a Lili is csatlakozni szokott.
Ma amikor felébredtem indultam kifelé a nappaliba (Lénus még aludt), észrevettem AZT!
Az ágy végében hevert egy bab nagyságú kullancs.
Isti, azonnal gyere ide! - visítottam pánik szerűen, ami nem volt túl kedves mert biztos megíjedt szegény hogy a Bucussal van baj.
Összeszedte a dögöt, mondtam tegye be valami üvegbe, mert veszünk kullancs tesztet.
Én közbe betettem Lénát a bölcsőbe és az összes ágyneműt lehúztam.
Mindent kimosok! Ágyneműt, ágytakarót, díszpárnát, a gyerekek textiljeit is beleértve.
Még most is dolgozik a mosógép.
Mindent fertőtleníttem amit csak értem.

Pedrónak van kullancs riasztója, sokszor fürdetjük, szárítjuk, át is szoktam nézni és mégsem találtam meg mocsok vérszívót. Egyrészt ez sokkolt, másrészt lekiismeret furdalásom is van miatta.
Ezek után tüzetesen átnéztem a kutyát, a szeme alatt van egy nagy piros dudor...hát ott volt ez a dög..még a helye is begyulladt.
Való igaz a szeme alatt nemigen szoktam nézegetni sőt a szőrét sem szárítom meg ott,
mert elég érzékeny a szeme.

Elmentünk kullancs tesztet venni.
Igazából asztalt indultunk venni a Kikába, mert 15%-os akció van a hétvégén. De azért a második gyógyszertárban lett teszt is, ami a Lime kórt képes kimutatni. Én már az úton elolvastam a használati útmutatót, amiben az az utasítás szerepelt, hogy a nagyobb kullancsot a mellékelt szúró szerszámmal fel kell darabolni.
Na, neeee..a feladat így az Istire hárult. (Én már a gondolattól is ökledeztem.)

Hazaértünk, összeraktuk az új asztalt ( hú de nagyképű vagyok, az Isti rakta), aztán megcsinálta a tesztet is.
AMI a 2800 forintjáért SEMMIT NEM MUTATOTT KI, mármint a kontrol csíknál sem jelent meg vonal....tehát rossz volt a teszt!
Tehát felesleges volt a kullancs szabdalás, a pénzkiadás, remeghetek két hétig hogy mi van a kutyával, lesz -e valami baja. Úgy sajnálom drága Pedrómat!


Legalább az asztal jó. Annyira okosan van megtervezve, hogy négyen kényelmesen elférünk nála, mégis sokkal kisebb mint a régi asztalunk, mert teljesen betolhatóak a székek. Nekünk meg nagyon pici helyünk van.
Amit nyertem vele?
Úgy tudom kinyitni a sütőt, hogy nem kell odébb tolnom az asztalt.
Holnap sütöm is a rebarbarás pitét!

Meg is beszeltük nagy vigyorok közepette, hogy minden adott a sütéshez:
1. Van klímánk ( tetőtérben lakunk, már írtam róla mit tesz velünk a meleg:
http://napomescsillagomarhiv.blogspot.hu/2012/06/meleg-van-kibaszott-meleg-van.html
2. Gond nélkül ki tudom nyitni a sütő ajtaját.

Basszus, ez egy nagyon drága pite lesz!

Az új asztal:

2 megjegyzés:

  1. Hát azért felháborító, hogy a teszt nem volt jó. Ennyi pénzért!!! Nem gondoltátok visszavinni?

    Az asztal eszméletlen jól néz ki!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam rá hogy vissza visszük, de nagyon undi volt így használtan, meg tárolni sem akartam hátha fertőző. Szóval kidobtuk, én meg mindent lefertőtlenítettem. Ha két hét múlva is jól lesz a kutya, akkor minden ok. De csak akkor fogok megnyugodni.
      Puszi

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)