2012. június 6., szerda

Hathetes kontroll

.....vagyis hét. Mert a múlt héten elfelejtettem elmenni, ezért terveztem be mára.
Már a reggeli láb vakargatásnál (érdekes módon ébredés után mindig viszket a vádlim) konstatáltam, hogy bizony gyantáznom kell mert ugyebár nőgyógyászhoz csak úgy nem megy az ember. Mármint csakúgy szőrösen nem megy.
Van egy új kütyüm, gyantázó gép.Féláras megakcióba szereztem be.
Igazából annyi hogy felmelegíti a gyanta patront így nem kell meleg vízben áztatni gyanta folyósítása céljából.
Én nagyon okosan már az ebéd főzés előtt bekapcsoltam, hogy ebéd után rögtön neki állhassak az önkínzásnak.
Rákentem a forró gyantát a lábamra és mivel időt akartam spórolni egyből körbe az egész lábszáramra.
Képzeljétek full rózsaszín volt a gyanta. Biztos Hello Kitty rajongó tiniknek készült. (Egyébként nincs bajom a macskával csak nem értem miért olyan népszerű.)
Miközben azon gondolkoztam hogy a tinik vajon gyantáznak-e, reflexből nyúltam a gyanta lehúzó papír csíkért......ami nem volt a helyén!!! Basszus! Ott álltam egy darab rózsaszínre kent lábbal, nődokihoz készülve, lehúzócsík nélkül.
Mindent feltúrtam a fürdőbe, hogy legalább egy ilyen papírfecnit találjak, mert anélkül fogalmam sem volt hogy tüntethettem volna el a pink ragadványt magamról "szőröstül", de nem "bőröstül".
Szerencsére megtaláltam a papírkákat és lehúzkodtam vele a csirizt a lábamról.
Franc tudja miért, talán mert sokáig a lábamon voltak, nem igazán akartak lejönni. Elég sok maradt a térdem alatt.
Próbáltam mindennel, vízzel, körömmel, olajos kendővel még a grill tisztító szivaccsal is, ami igencsak fájt.
Minden erőfeszítésem ellenére jó pár pötty maradt rajtam.
Mindezek után a másik lábamat természetesen leborotváltam, a 'biztos ami tuti 'elvre hivatkozva.
Bíztam benne hogy a gyanta pöttyeimet nem veszi észre az orvos, de rájöttem hogy tuti látni fogja mert ő is nőnemű. Amúgy egy tündér csak nincs szárnya. (Elég érdekesen nézne ki szárnyakkal. :-))
De megérte elmennem, mert megtudtam hogy a belső női szerkezetem teljesen visszaállt eredeti állapotára. A doktornő így fogalmazott:
"Mindent csinálhat, amit csak akar!"
A Spar -os storymat most nincs erőm leírni, meg a Léna igencsak szopizna, a Lili meg holnap kirándulni megy és szendvics készítés céljából korán kell kelnem...hiába is szeretnék délig fetrengeni...

Mert, hát azt csinálhatom amit csak akarok.:-)



4 megjegyzés:

  1. Ki a dokid? Csak nem a Titanilla? Hozzá mentem volna hétfőn LM-be csak nem volt sajna. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dóri, igen nála voltam. Terhesgondozásra a LM - be jártam, de ő volt ügyeletes amikor szültem és naaaaagyon rendes volt, ezért most elmentem hozzá. Egyre többen dícsérik.

      Törlés
  2. Nálam is ő volt az ügyeletes... mikor is született Léna (Ádám április 19-én). A végén még kiderül találkoztunk is a kórházban... :) Maszek rendelésem voltál most? Mert nekem hétfőt mondott LM-be, hogy akkor szokott ott lenni...

    VálaszTörlés
  3. Igen, magánrendelésén voltam. Nagyon rendben volt. Olyan más mint egy férfi, ráadásul van saját szülésélménye. A Léna 14-én született. Mi szerintem aznap délután mentünk haza, amikor Te bementél a magzatvíz miatt. Igen amúgy hétfőn van a LM - ben, csak akkor nem ha ügyelt előtte éjjel, vagy aznap ügyeletes. Sajnálom hogy pont nem volt ott mikor mentél.

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)