2012. június 2., szombat

Avent

Avent

Minden vágyam volt egy avent bébiétel készítő.
Ami nagyon okos kis gépezet, mindent lehet benne párolni, húst is. Így megmaradnak az ételben a tápanyagok. Majd anélkül hogy előbányásznánk belőle a párolt cuccot ( kevesebb mosogatás), csak meg kell fordítani és már pürésít is. Meg magunknak is meg tudok benne csinálni mindenféle tészta szószt, párolhatok benne  zöldséget.
Összeraktam rá a pénzt.Nem mintha nem tudtam volna megvenni, de valahogy úgy éreztem erre össze kell raknom. Egyébként kiszámoltam, 68 nap alatt hozza be az árát az üveges baby ételekkel szemben. A többi előnyéről nem is beszélve. Lestem a neten, a youtubon, néztem az akciókat, hívogattam a baba boltokat....
Aztán egyik éjjel rátaláltam, 36000 helyett 28000 forintért.
Megrendeltem. Még a visszaigazoló emailt is elmentettem!
Másnap meghozta a postás....hoppá...én nem számítottam rá hogy ilyen gyorsan....nincs nálam ennyi pénz....
Nem baj, leteszi a postán menjek érte, de csak másnap.
Egész nap dúltam - fúltam magamban, hogy már rég párolhatnék ha lett volna nálam rávaló-  igaz Léna hozzátáplálásáig még van 4,5 hónap.
Szóval ez volt tegnap.
Ma délelőtt boldogan mentem a postára. Sajnos nem tudtunk egyből hazajönni, mert ma volt a hallás vizsgálat és a csípőultrahang ( nem mellékesen Lénával minden ok).
Egész idő alatt, míg a vizsgálatokat jártuk végig, ott csücsült a vállamon a várakozás...vártam a pillanatot hogy végre kibonthassam a kis gépemet és megcsodálhassam.
Olyan volt mint gyermekkoromban a szenteste délelőttje.
Fél háromra értünk haza. Léna aludt. Olyan rendes ez a gyerek!
Kipakoltam, elrendeztem mindent hogy haláli nyugalommal bonthassam ki a kincsemet.
Ó hát olyan gyönyörű...van hozzá recept füzet is! Holnap bolognai lesz az ebéd.
Az asztalra tettem, lefotóztam, küldtem mailt az Istinek ezzel a szöveggel:
"olyan mintha Te egy Rolexot vettél volna magadnak".
Válasz:
"-mér mutassa az időt?"
:-)
Most meg várok...várom hogy hazaérjen az uram...nem tudom levenni a tetejét....

2 megjegyzés:

  1. Olyan jó hallani felőletek! A régi bejegyzések hova tűntek? Erről a kis csodáról tudsz belinkelni egy oldalt, képet, valamit, vagy a pontos nevét? Mi holnap megyünk csípő és hallásvizsgálatra. Remélem minden oké lesz. (Dóri)

    VálaszTörlés
  2. Szia Dóra. Fogalmam sincs hová tűntek a bejegyzések...egyszer elszállt a gépünk, talán akkor tűntettem el őket. Igyekszem vissza varázsolni őket.
    MINDEN OKÉ LESZ VELETEK HOLNAP! :-) Tuti.
    A kis csodáról itt találsz infót:

    http://www.philips.hu/c/avent-baba-az-etetes-eloekeszitese/scf870_22/prd/

    Illetve itt a legolcsóbb:
    http://webaruhaz.kulcs-soft.hu/index.php?id=ba47b8ab37674aaeb8679841a79d07c2&p=kereses&kat=6702

    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)