2012. június 21., csütörtök

Karácsonyi hangulat


Tudom a 35 fokos melegben nagyon meglepően hangzik a bejegyzés címe.
Hogy jutottam el idáig?
Ma elindultam zumbázni, totàlis késéssel. Ugyanis Bucuskám etetése este hét órára tevődött. A zumba is hétkor kezdődött. Persze kicsit előbb megszopiztattam, átadtam apjának és mentem. A helyszín előtt 0 azaz nulla darab szabad parkoló volt , de még a közelben sem tudtam megállni. Köröztem mint részeg rendőr a főtéren, semmi. Már majdnem bőgtem olyan ideges voltam. Aztán majdnem elütöttem egy gyanútlan kerékpáros nénit. Ekkor jobbnak láttam ha haza indulok. Lúzer voltam. Tudom. Sajnálom. Anyámnak meg igaza volt, indulok én mozogni csak nem érek oda.
Legközelebb családilag megyünk és gyalog.

Miután hazaértem, még sétáltunk is ebben a fülledt időben.
(Meddig tart még ez a meleg:-0)
Hogy igazán egy picit se fázzak, a Lili régi babakocsiját előszedtem a tárolóból azzal a céllal hogy kimosom. (Kisebb és jobban elfér az autóban,valamint nem 2000 kg.)
6 éve áll a tárolóban, az eredeti színe a kosztól csak sejthető volt. Felcipeltem az emeletre és elkezdtem leszerelni minden egyes mosgépben mosható részét. Még csavarhúzó is kellett hozzá! Miután sikerült, betettem hideg mosásra, a babakocsi vázát pedig lezuhanyoztam a fürdőkádban. Miután végzett a gép, szépen vissza is állítottam mindent az eredeti állapotra. Az Isti meg is jegyezte hogy úgy szerelek mint egy Istennő.
A művelet végére ki is melegedtem rendesen. Szakadt rólam a víz.
Na itt jött a képbe a karácsony.
Egyszer valahol olvastam, hogy melegben meleget kell inni, mert a hidegtől még jobban izzad az ember. Gondoltam főzők egy teát. Mivel a konyhaszekrényben minden van csak rend nincs, sokáig keresgéltem, majd ráakadtam a következő fantázia nevű téára: " A kandalló melege". A dobozán havas táj, alma, fahéj, kandalló,benne pattogó tűz. Beleszagoltam és igazi karácsony illat csapta meg a lelkemet. Azóta nem tudom kiverni a karácsonyi dallamokat a fejemből.
Régen már augusztusban elkezdtem megvásárolni a karácsonyi ajándékokat. Komoly listám volt, ötletekkel és saját jelrendszerrel. Minden meglepetést többször átcsomagoltam, mert imádtam elképzelni hogy fogják kibontani, hogy fognak neki örülni. Anno személyre szóló ajándék kísérőket is készítettem.
Aztán valahogy kiábrándultam a karácsonyból ( most hosszú lenne leírni hogy miért, de el fogom regélni ígérem) és én mindent szinte az utolsó pillanatban vettem meg és csomagolásként beleszórtam a cuccokat egy dísz zacskóba. Az idei ünnep egy emlékezetes és pirulós (szégyenemben) eseménye viszont rádöbbentett hogy újra barátságot kell kötnünk, nekem és a Karácsonynak.

Történt ugyanis hogy a Isti a szemétből hozott vissza egy ajándék kísérőt. Amit Ő írt nekem. Én pedig mégcsak el sem olvastam! Vörös volt a fejem. Pedig olyan kedves szavak voltak a kicsi kis képeslapon. Boldog tizedik közös karácsony kívánt vele. Azóta a pénztárcámban őrzőm egy 2003-ban írt kinyomtatott e - mail levelével együtt.

Viszont ha marad ez a hangulat (majd szagolgatom a teát), akkor neki állok listát készíteni, meg ajándékokat vásárolni.

Úgy nem szegem meg az akció mánia terápiámat ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)