2012. június 19., kedd

Az előző bejegyzés folytatása

-avagy túl vagyunk az oltásOKon

Két szurit is kapott a Lénus. :-(
Sírt. Licikém nagyon messze állt hogy ne is lássa az eseményt. Könnyes volt a szeme, az enyém is. Sajnáltuk a Bucust.
Aztán hazafelé Lili már zokogott, úgy szánta a kishúgát. Nagyon megható volt. Én ugyan nem sírhattam, mert vezettem, és elég volt a tűző nappal megküzdeni a látási viszonyokért.
Most nagyon nyügi a drágám. Alig bírt elaludni. Kapott egy fél Germicid kúpot, mert úgy veszem észre fáj neki az oltások helye, hason meg nem tud elaludni. A duplaszuri miatt meg kizárt az oldalt fektetés.
Az egyetlen jó dolog az egészben (amellett hogy immunizálva lettünk), hogy a hőség miatt felvettem a fekte nyári ruhám majd megkérdeztem a nagylányom hogy miként festek benne. Lili egyenesen Selena Gomezhez hasonlított.
Olyan jól esett a bók ( tudom hogy nem igaz, van önkritikám) hogy még az egy óráig tartó naptejjel való kenegetés sem akasztott ki (mindegyikünket végig kentem mielőtt elindultunk).

U.i. A kutyát nem naptejezem.

Lénus 8 naposan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)