2012. június 22., péntek

Már pedig ennek a hasnak mennie kell


Mármint az én hasamnak, és itt nem valami vírusra gondolok ami 'has - menést'okoz.
Én konkrétan el akarom tüntetni a hasamat. Vagyis azt, ami a hasam helyén van.
Ugyanis a hasam helyén bőr van meg zsír. Sok csúnya bőr, sok csúnya zsírral. Én pedig utálom az egészet úgy ahogy van.
Tudom még épp hogy most szültem, de igazából ennek a hasnak lelki oka van.

Amikor az ikreink a 23. héten megszülettek 2006 októberében, semmi másom nem maradt belőlük mint a kinyúlt bőröm. (Hatalmas hasam volt velük, mert sok volt a magzatvíz, kb. 8 liter, ráadásul a víz nem úgy tágít mint egy sima terhesség.)
Őszintén, én nem akartam lefogyni, mert ott volt a nagy has meg az emlék a babákról.
Tudom ez így nagyon kicsavart, összefont, érthetetlen. Bár tudnám elmagyarázni, de szerintem ezt csak az érti, aki átélt már hasonlót.
Volt aztán 2007- ben hogy fogytam több mint 10 kilót. Jól is éreztem volna magam , de hiányzott a hasam.

De most itt a Lénus, akiről mindaddig nem hittem el hogy itt lesz amíg a mellkasomra nem tették a születése után és nem éreztem a kis bőre melegét.

Most jól vagyok, végleg le akarom zárni a múltat. Lezárni és nem elfelejteni.

Szóval már nem kell nekem ez a has, menni kell.

2 megjegyzés:

  1. Én nem éltem át hasonlót sem, de megértelek, hidd el. S hogy fog menni? Plasztika? VAgy van valami más, tényleg jó módszer?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a megértést. Jól esik. Főleg azért mert kevesen vannak így vele. Az Isti, anyu meg pár barátnő. A többi reakció a legyintés! Jaj ugyan már! Régen volt! - értelmezéssel.A hasplasztika tilos, mert az Isti nem engedi. Marad a lassú és fájdalma torna. Azt már lehet. Diétázni megintcsak tilos, kell a szénhidrát a tejtermeléshez. Mondjuk az nem azt jelenti hogy ennyi gumimacit kéne zabálnom.:-)

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)