2012. június 28., csütörtök

Kutyakozmetika


Pedrónak már nagyon aktuális volt egy szőrvágás. Normál esetben egyátalán nem hullik a szőre, de amikor nyírják repül, száll mindenhová.
Ezért megkértem anyut hogy nyírassuk meg nála az ő kutyájával együtt. ( Házhoz jövős és nagyon kedves a kutyakozmetikusunk, vagyis a Pedró kutyakozmetikusa.)
A mai napra, reggel fél kilencre kaptunk időpontot.
Terv szerint anyu kutyájával kezdtek és telefonon hívtak engem hogy induljak mert hamarosan végeznek. Erre azért volt szükség,hogy ne kelljen olyan sokat várakoznunk a Lénával a Pedróra, de igazából nagyon is jól elvoltunk, addig sétáltunk és dumáltunk egy nagyot Andi barátnémmal.

Mikor időre kell mennem a Lénával, még mindig izgulok egy kicsit, igaz evés szempontjából már négy óránkéntra van hitelesítve. Azért én mindig felkészülök, és ellenőrzők is mindent elindulás előtt.
Jól jött ki a szopi is, megvolt a büfi is, a kakis pelus is, szépen el tudtunk indulni.
Vittem a kutya kedvenc májkrémét is,nyírás jutalomként.
Ha nincs a táskámban a kocsikulcs, általában fent szoktam felejteni a lakásban.
De nem most! Igazán nem akartam duplán megjárni a babahordozóval a lépcsőt. Minden megvolt, megy ez nekem. :-)
Lénuska nem aludt az úton, gügyörészett elég sokat, nagyon édes volt.

Utálok kocsiban telefonálni még akkor is ha nem én vezetek. De azt beszéltük meg anyuval hogy megcsörgöm mielőtt odaérek és ő lejön a kutyáért.
A piros lámpánál megálltam,nyúltam a telefonért,elnéztem jobbra az anyósülésre és a körforgalomban szépen megfordultam....

......és én a gondos pakoló hazamentem a KUTYÁÉRT!


2 megjegyzés:

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)